Порядок обробки замовлень
Умови доставки та комплектації замовлень
УВАГА! У ЗВ'ЯЗКУ З ВІЙСЬКОВИМ ПОЛОЖЕННЯМ В УКРАЇНІ, ЗАМОВЛЕННЯ ОБРОБЛЯЮТЬСЯ 3 РАЗИ НА ТИЖДЕНЬ: Понеділок, Середа та Субота! Надсилання посилок протягом 2-3 днів після складання!
1) Оформлення замовлення на нашому сайті через кошик
2) Обдзвон клієнтів у порядку живої черги (для нас важливий будь-який клієнт, привілеїв немає):
- Менеджери починають обдзвон з 8:00 ранку до 20:00.
- Обговорення деталей з клієнтом по кожної позиції (Розмір, колір, кількість, адреса одержувача, спосіб оплати тощо);
- Знижується СМС з реквізитами та сумою на оплату/передплату
3) Обробка замовлень складами на НАСТІЙ день ПІСЛЯ оплати:
- відстеження платежів (передоплат);
- накладні сортуються за відповідними складами ( у зв'язку з постійним розширенням асортименту, кількість складів збільшується.);
- Працівники складів збирають товари відповідно до вказівних даних, обумовлених раніше з менеджером;
- Товари розкладаються по пакетах/коробках, увечері цього дня, приїжджають машини та звозять усі замовлення до головного офісу
4) Фінальна комплектація, упаковка та відправка замовлень на НАСТІЙ деньПІСЛЯ їх обробки:
(у зв'язку зі збільшенням кількості замовлень, зросла ймовірність того, що при складанні замовлень на складах, може статися пересорт або недобір)
- Кожна позиція в замовленні перевіряється на кількість, розмір, колір та інші побажання клієнта
- Підрахунок накладної на загальну суму (якщо сума яку сплатив клієнт менше і він нічого не захотів на заміну, то гроші повертаються на карту клієнта Якщо ж сума навпаки більша, клієнту скидається СМС на доплату або збільшується сума післяплати. не поклали, чому така сума, сума доплати, і т.д.)
- Упаковка замовлення, формування номера декларації, навантаження на машину.
- Відправка перевізнику.
Номер товарно-транспортної накладної можна побачити у додатку Нової пошти. Розсилку декларацій компанія не надає.